Hvordan appellere til kundenes følelser?

med Ingen kommentarer

Institutt for Fremtidsforskning (IFF) i København sier at; Fremtidens selgere må skape drømmer. De mener at vi er blitt så bortskjemte at vi ikke lenger lar oss imponere av god kvalitet.

Med stadig mindre fokus på det rasjonelle, er det drømmene og de gode historiene som vil styre våre valg. – Drømmesamfunnet handler om følelser. Fremtidens selgere må derfor tenke i følelser og definere hvilke følelser som skal vekkes blant forbrukere og publikum.

Neste skritt er å finne ut hva som utløser de ønskede følelsene hos kundene dine. Spesialtilbud på workshop og personlig oppfølging på kjøpet!

På workshopen går vi igjennom:

  • Hvem er dine kunder?
  • Hvorfor skal de handle hos deg? Hvilken merverdi byr du på?
  • Hvordan appellere til kundenes følelser på nett, i reklame og gjennom muntlig kommunikasjon?
  • Hvordan appellere til nettopp dine kunder?

Gratis Ekstrabonus; Du får 30 min. personlig oppfølging av kursleder via nett, Skype eller over telefon slik at du virkelig kan øke salget ditt!